piątek, 11 października 2013

Blog Roku 2013 Magazynu WINO

Najwięcej dla winiarskiej blogosfery robi Winicjatywa umieszczając na swojej głównej stronie agregator blogów. Tymczasem święto podbierają im Czas Wina i Magazyn Wino, bawiąc się w typowanie BLOGA ROKU. W sumie to może i ja przyznam jakąś statuetkę? Kilku wartych pokazania palcem bym znalazł. Zwłaszcza, że moi faworyci nie znaleźli się w złotej 10-tce Magazynu Wino. Moimi medalistami byliby:
Sławek Chrzczonowicz ze swoimi tekstami na Winicjatywie - wszystko co pisze trzeba drukować, dziurkować i do segregatora. Jedyną "wadą" Sławka jest fakt, że jest profesjonalistą.
Łukasz i jego ( Nie ) Winne Historie - świetny blog o dziejach wina w historii. Teksty chyba mniej się nadają na blogowanie, a bardziej na drukowanie w takim na przykład Magazynie Wino.
Deoblox - Deo nie cierpią wszyscy, długo na to pracował. Nie cierpię Go i ja, ale tylko dlatego, że tak rzadko pisze. Jego szpikulec całemu towarzystwu bardzo się przydaje. Choć ostatnio mógłby ga bardziej naostrzyć.
Ale odbiegłem od tematu. Listę finalistów Magazynu WINO, znajdziecie po kliknięciu w obrazek. Można na nich głosować, tak trochę po staroświecku, wysyłając po prostu maila z odpowiednim numerkiem na blogroku@magazynwino.pl
Ja puściłem swój głos na Winniczka ( nr 4 ). Za pomysł parowania win z potrawami, żelazną konsekwencję, regularność, merytoryczność i świetne fotki. Bardzo polecam!
A oto wszyscy nominowani:
enofaza.pl (nr 3)
winniczek.eu (nr 4)
blurppp.com (nr 6)
jakubmalecki.com (nr 10) 
Gdybym mógł wysłać więcej głosów, to obowiązkowo wysłałbym na Lampkę Wina ( nr 1 ), bo to jest odleciana poezja po prostu, a do tego pięknie podana; na Enofazę ( nr 3 ), bo się niemal zawsze zgadzamy winiarsko ( ponadto imponuje mi, że Marcin umie pisać i dla Winicjatywy i swojego bloga ), na Blisko Tokaju ( nr 8 ) blog wąsko się specjalizujący i świetnie się specjalizujący.
Regulamin wyboru Bloga Roku jest równie przejrzysty jak procedury po ewentualnym odwołaniu Prezydent Warszawy. Nie ma zatem spinki z tym głosowaniem, ale skoro można wyrazić swoje zdanie, to może warto.

8 komentarzy:

Unknown pisze...

Dzięki za docenienie mojego bloga :)
Ale do Grand Prix Magazynu Wino to mi raczej trochę brakuje, i tematyka też dość okołowinna.

Białe nad czerwonym pisze...

Nie żartuj Łukaszu.

Anonimowy pisze...

Wzruszyłem się.

pozdrawiam

Sławek

pit-37 pisze...

Hej, dzięki za listę. Jako początkujący miłośnik wina koniecznie się z nią zaznajomię.

Tokaj pisze...

Jestem pod wrażeniem tak rozwiniętej blogosfery wokół wina. To bardzo cieszy. Kibicowałem blogowi dotrzechdych.pl. Gratuluje lampkawina ! Osoby zainteresowane winem z Węgier zapraszam do siebie !

Unknown pisze...

No gratki gratki! <3

Zapraszam na: http://www.michalowski.com.pl/5-kontakt

Valencja pisze...

Ja zdecydowanie bardziej wole białe i wytrawne wina, ale wiem, że i z takimi należy uważać by nie wylądować na http://www.odtruwamy.pl/

Karola pisze...

Super! :)