piątek, 27 lipca 2012

Villa Vinum Auslese 2011

FATALNE+, 12,99 PLN
Zadałem na profilu na FB pytanie ile może kosztować w hipermarkecie butelka reńskiego Auslese. Odpowiedziały trzy osoby, co świadczy o tym, że Czytelnicy zamiast odpalania komputera wolą się pluskać. Rozsądny wybór. Pytanie zadałem, bo sam nie mogłem uwierzyć, że można sprzedawać butelkę Auslese poniżej 13 złotych. Auslese są winami uzyskiwanymi z późno zbieranych owoców. Oprócz naturalnie wyższej słodyczy charakteryzują się złożonością, pełnią, elegancją. Ale to te dobre/normalne Auslese. Za 13 złotych w Kauflandzie nie dostaniemy nawet namiastki tego, czemu w sumie trudno się dziwić. Wino ze zdjęcia nie pachniało niczym a smak wydał mi się dziwnie znajomy. Po chwilce zorientowałem się, że tak smakuje podłe Liebfraumilch, tyle, że w tym przypadku wino jest znacznie słodsze. Myślę, że podobne cudeńko spokojnie możemy zrobić domowym sposobem. Wystarczy do butelki Sofii, czy czegokolwiek innego, dosypać szklankę rozpuszczonego cukru. Rewolucje żołądkowe gwarantowane. Po raz kolejny okazało się, że sknerstwo nie popłaca. Aż żałuję, że taką słitaśną focię mu zrobiłem, ale to było przed spróbowaniem.

2 komentarze:

Mariusz Boguszewski pisze...

A ten plus to za co? Za cenę, czy za ładne zdjęcie?

Białe nad czerwonym pisze...

Plusik za to, że smakowało Teściowej :)